Ever thine. Ever mine. Ever ours.

Håller med Carrie, hon vet vad hon vill och känner. Dock får hon ändå sitt romantiska, levde-lyckliga-i-alla-sina-dagar slut. Klockan är sen på natten men ung på den nya dagen och jag ligger fortfarande vaken i min säng. Kan inte sova för att det är så sjukt varmt i mitt rum och i sängen, och dels för att jag är så irriterad, förbannad och trött för att jag inte någonsin kan ha ett normalt samtal med en del personer som också aldrig kan ge några direkta svar och tar för givet att man ska förstå, utan att blivit tilltalad om, Vad det är man ska förstå?
Har iallafall världens bästa jobb och världens bästa kollegor som får mig att tänka på annat och om hur bra livet egentligen kan vara utan vissa människor, och med vissa.


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0