Om du vill lyckas snabbare, dubbla din hastighet av misslyckande

Har umgåtts med Cassandra also known as fartdåren idag, vi hade så sjukt kul, som alltid! Hon plockade upp mig imorse och så åkte vi till Strömsholm, till hennes mysiga lilla lägenhet. Skulle fan kunna ta över den för trivs så bra där! Vi drack kaffe och hade det mysigt och så kom hennes vänner Malin och Line förbi. Så vi åkte till ett café i närheten, drack lite mer kaffe och åt kladdkaka, pratade och skrattade i ett tag innan Malin skulle på träning, så vi lämnade henne och åkte iväg till en butik på ett stall en bit bort som snart skulle öppna samt kollade in det nya ridhuset som är under konstruktion där också, helt enormt och fint. Åkte förbi Cass gamla stall, träffade
Viktor och hans söta hund som stod på två ben och grävde i luften efter mig, haha så söt. Träffade hennes andra 100 vänner en stund där innan vi fick köra i 140 till sjukhuset i Västerås för att besöka en av hennes vänner som hade fått sin häst över sig tidigare. Dock var ett stopp på affären innan behövligt för att köpa lite choklad och blommor till stackaren. Sen var det raka vägen hem i fan 150, som sagt fartdåren ;), men jag trivs med henne! Ska hem till henne och rida någon dag nästa vecka i mina nya sköna ridbyxor och följa med på någon tävling. Nu blir det sängen och satc för upp tidigt för jobb resten av vardagarna.


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0