Making your mind up to move on is easy, the hardest part may sometimes be convincing your heart

De senaste dagarna har varit upp och ner. Har jobbat, ätit ute för ofta, gymmat, städat och varit med vänner lite här och där. Promenerat i snöstormen som kom återigen och mina fötter kände av kylan i mina hunterstövlar ganska fort. I helgen var jag ute för en gångs skull på riktigt länge, har inte haft så kul med mina vänner på länge heller! Underbar helg. Idag blev jag väckt av ett samtal från Model House i Stockholm för att jag för en tid tillbaka sökte arbete där som kundbokare, och nu några månader efter har jag en möjligtvis inplanerad intervju där nästa vecka. Är osäker på om jag ska försöka ta det jobbet eftersom att prata i telefon inte är min grej direkt, och då skulle inte att sitta från 9-17 och ringa runt till folk hela dagen varje vardag vara så inbjudande för mig! Och ikväll väntar ett cxpass som jag var tidigare i veckan var på också, mina ben är fortfarande lite trötta från då och träningen igår jag hade med Lina.

You can't lose what you've never had, you can't keep what's not yours and you can't hold on to something that doesn't want to stay


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0