Använd deras hat som en gnista

Det är så satans kallt ute just nu, vill bara ha min parajumpersjacka nu eller ha vår så man kan vara ute iallafall. Blir också så satans förbannad ibland på folk som inte förstår sig på mig längre och känns som dom aldrig egentligen känt mig överhuvudtaget? Hur mycket av oss själva är man beredd att förlora för någon utan att förlora bort sig själv helt? Djupt, halvt oförståeligt talat, så jag knappt förstår mig själv längre. Åh det finns så mycket skit i världen och jag tar upp all min tid att tänka på sådant och det får mig bara att må dåligt. Har inte ägnat en tanke åt sånt här på flera dagar och då har jag verkligen mått så bra, genom att komma iväg lite från vardagen och träffa massor av nya människor och så. Men det kanske bara är idag, sover bort det inatt och imorgon kommer det att kännas bättre hoppas jag. Aja fuck this shit godnatt

 

Trackback
RSS 2.0