MAKE IT PERFECT, YOU NEVER KNOW WHEN THE LAST TIME WILL BE

Sitter hemma i köket med en träningsvärk på olika platser på kroppen som utsöndrar en helvetes smärta när jag rör på mig. Träningspasset med de två kvinnorna jag brukar bubbla med var inte alls jobbigt tyckte jag då, men se så fel jag hade. Det tyckte inte min kropp. Gick en dag utan att jag kände något alls, tänkte att vilken kondition jag hade för att inte tränat något sånt här på 6 år. Dagen efter kom, jag kunde knappt lyfta mina armar, i axlarna kändes det som att någon hade satt käppar i hjulen. Aj aj aj. När jag böjde mina ben var det likadant. Idag har jag en smärta i mellangärdet, i armarna och benen börjar det avta, thank god. Jag och Angelica har bestämt oss för att börja träna efter min lillebrors hockeyfyspass med olika mål, 5-7 km löpning, x antal armhävningar, situps och allt det där. Önska oss lycka till. Nu ska jag göra mig en liten maträtt och se vad jag hittar på idag, är fint väder så är sugen på att gå ut. Fina kontraster det blir i bilden, behöver sola min arm litegrann


DAVID SUNDGREN:
hannaa:

bloglovinbyten?

2011-11-22, 15:49:48
Besök min blogg: http://nilssoonhanna.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0