DÅ SMAKAR DET GOTT

Skitsegt att blogga men förra helgen hade jag och Angelica fredagsmys framför pappas nya 3Dtv hemma hos mig med allt onyttigt man kan tänka sig. Vi hade bestämt oss för att se fast and furious 5 och det kändes som att jag redan hade sett den när vi började kolla, men visste att jag inte hade gjort det och att filmerna bara liknade varandra kanske. Och efter en timmes kollande kommer pappa och frågar varför vi inte kollade på den nyaste istället? Då hade vi kollat på 3an och trodde det var 5an haha... Så vi bytte, kollade i någon timma sen var klockan nästan 2 så vi stängde av och jag gick och la mig. Var så trött.

image description

image description


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0