TO LOVE SOMEONE IS NOTHING, TO BE LOVED BY SOMEONE IS SOMETHING, TO LOVE AND BE LOVED BY SOMEONE IS EVERYTHING

Då är det lördag och i onsdags drog jag upp till stan in på Berns med några lirare. Sjukt kul där inne, var grymt mycket folk och skön musik. Träffade Cimon Lundberg där inne också i dimman! Berns stängde runt 3 så då drog vi och fyllekäkade lite på mcdonalds på Norrmalmstorg tills första pendeln runt 5 skulle gå. Och eftersom de jag var ute med hade lov, så pallrade dom sig hemåt medans jag tog 6 bussen från Södertälje hemåt, hoppade av på station och väntade på 7tåget till skolan. Jag luktade vodka och likör enligt mina klasskamrater och mina lärare skrattade åt mig för att jag var lite salongsberusad i skolan. Helt sjukt vad jag var trött, nickade till på varje lektion, kunde knappt hålla mina ögon öppna och efter lunchen i skolan och en huvudvärkstablett jag fick från skolan började jag känna mig bakis. Fan för att må så alltså, drog hem runt 2 från skolan och däckade i sängen. Hade varit vaken i 36 timmar och sov i 16 timmar, fick vända tillbaka lite.


DAVID SUNDGREN:
elin:

nice partydavid

2011-03-06, 19:07:55
Besök min blogg: http://elinisthebest.blogspot.com
Pontus:

het kille där i rosa

2011-03-09, 09:03:27
Besök min blogg: http://Http://pontuslidsell.blogg.se

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0