TRYING TO FORGET SOMEONE YOU LOVE, IS LIKE TRYING TO REMEMBER SOMEONE YOU NEVER MET


Igårkväll drog jag och Elin upp till Heron City för att se Sanctum. Åt lite mat innan som var grymt god innan man blev för mätt. Filmen var inte lika bra som jag hade förväntat mig, men den var ändå rätt cool. Ikväll får jag se vad som händer, kanske åker till vasastan och tittar på melodifestivalen med Mathilda eller åker hem till Koffe och lirar Amnesia. Får se hur det blir, ska lämna och hämta mina föräldrar på Axa sen för dom ska dricka och titta på matchen senare ikväll. Men nu ska jag hjälpa min lillebror att lägga in låtar på hans Iphone och sedan hjälpa pappa att grilla.

DAVID SUNDGREN:
N A T H A L I E n y r é n:

D A G E N S B L O G G! Ta del av mina dryg 1000 läsare, lycka till!

2011-03-05, 15:03:31
Besök min blogg: http://nathalienyren.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0