I FEEL YOUR ARMS AROUND ME, BUT NOT THE HEAT. YOUR EYES ARE POINTING AT ME, BUT DO YOU SEE

MAYBE THERE IS NOTHING TO BELIEVE, WHAT DO WE NEED TO SORT OUT, WHAT IF THERE IS NOTHING HERE FOR ME, YOU LET ME IN JUST TO GET OUT

Studentöverasskningsmiddag för mig, Pontus, Elin och Amanda i förrgår. Sophie, Evelina och Julia hade planerat detta ett tag men berättade ingenting för oss och vi visste inte mer än att vi skulle vara på station 18.30. När vi väl var där fick vi ögonbindlar och fick gå runt halva Nykvarn kändes det som. Upp och ner, åt höger och vänster och fram och tillbaka innan vi kom till Julia. De bjöd på svingod förrätt, mat och efterrätt och jag känner mig fortfarande mätt 2 dagar efter. Vi fick tavlor på oss som de gjort med bilder och internskämt om saker vi gjort tillsammans och alltid kan skratta åt, så jävla bra vänner!

DAVID SUNDGREN:
ewiwiwiee:

PUZZ på'rej!

2011-06-07, 16:53:59
Besök min blogg: http://evelinawe.webblogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0