TIME GOES BY SO FAST. PEOPLE GO IN AND OUT OF YOUR LIFE. YOU MUST NEVER MISS THE OPPORTUNITY TO TELL THESE PEOPLE HOW MUCH THEY MEAN TO YOU

Vill verkligen tillbaka till Falsterbo med mina vänner, måste ha varit den roligaste veckan i mitt liv. På dagarna var vi inne på Horse Show och kollade på tävlingar, gick runt och kollade vad som fanns på mässan runt om, handlade finaste schockemöhle höpåsen jag sett, vet inte vad jag ska med den till men kunde inte låta bli att köpa den. Ett par Hunters fick följa med hem också, så grymt sköna. På kvällarna drack vi och träffade folk jag inte minns hur dom såg ut eftersom det var så mörkt ute. Nattbad hann vi med ett par kvällar också, plus att jag, Pim och Felix bestämde oss för att skippa sista bussen som gick vid 3 för att ta ett nattdopp på 2 minuter. Sen var det bara att promenera helt fel så man fick gå tillbaka en bit. Sen fortsätta på rätt väg mot Ronja där vi sov som låg ungefär 2,5 timmes gångavstånd bort. Att gå och lägga sig på morgonen istället för på natten var något som blev en vana där nere. Basta en morgon i en skola hann vi med första kvällen med Viktor.


Elin, Amanda, Felix & jag


DAVID SUNDGREN:
Carolin:

Snygga converse!!

2011-07-25, 05:07:18
Besök min blogg: http://ccarolinjohansson.blogg.se/
Stina:

Tack David;)

2011-07-25, 12:53:33
Besök min blogg: http://stinahallak.blogg.se/
pimsie:

så jävla härligt

2011-08-03, 22:46:54
Besök min blogg: http://pimsie.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0