COFFEE KEEPS ME BUSY UNTIL IT'S TIME TO BE DRUNK

Då är det söndag och jag blev väckt utav Koffe imorse som ville att jag skulle komma hem till honom och spela ett grymt läskigt spel, så jag har spenderat hela dagen där, gjort mat och chillat. I fredags kom jag hem efter skolan runt 5 och jag hann bara komma hem och lämna saker innan jag drog till solariet, det behövdes verkligen. Senare på kvällen drog jag till Hölö och sov där. På lördagen åkte jag upp till stan för att jag skulle köpa min efterlängtade barbourjacka, kunde såklart inte ha den så jag blev riktigt besviken! Ska åka upp någon dag och kolla efter en annan storlek eller köpa en helt annan jacka. Träffade Fredrick också som jag inte gjort sedan i vår, han hade lite bråttom så fick följa med honom in på systemet inne på NK, kändes lite fel att hänga efter honom där inne. Hittade senare ett par Filippa K boots i svart mocka jag tänkte köpa, dom sista i min storlek, han bara gå iväg från dom i 2 minuter innan jag kom tillbaka och en jävel snor åt sig dom och köper dom. Hittade verkligen ingenting snyggt på stan som jag kände att jag var tvungen att köpa, så jag åkte hem tomhämt.  


En hund lyckades skita inne på golvet inne på NK. Stod och tittade på folk som var så nära hela tiden att trampa i det.
Efter ett tag lyckades en kvinna göra det och fortsatte klampa in i butiken till höger så det blev fläckar i golvet.


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0