JAG GJORDE AV MED SCHUTTIOFYRATUSEN IGÅR PÅ PEPES. SCHÖNT


Nu ligger jag i sängen och ska strax se på Eat Pray Love, den verkar vara bra och en skön film att se på när man ska ligga i sängen och mysa bara. Har sovmorgon igen till kvart i 10, hur skönt? Och sen slutar jag klockan 3. Ska nog också åka till Pontus och sova där imorgon eftersom det inte blev av idag. Då är det helg också, skönt. På lördag ska jag troligtvis ut med massa brudar, men får se om jag pallar det. Har inte kännt något sug att dra ut på krogen på hela vintern. Bara att dricka vitt vin och äta äppelpaj jämt och ständigt. Btw bruden på bilden heter maria och det är hennes glasögon. Godnatt


DAVID SUNDGREN:
Maria:

Hahahaha davidddd...

2011-01-13, 23:35:38

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0