I KNOW YOURE LOOKING AT MY PAGE THINKING, DAMN, I MISS HIM

Då är det måndagskväll och jag ligger i soffan och förbereder mig för sängen, borde egentligen pluggat hela kvällen efter skolan men jag började att städa hela huset och sen orkade jag inte. Har prov och bakläxa imorn så jag lär få sitta uppe hela natten. Eller inte. Hade sovmorgon till halv 2 idag som varje måndag men måste ta 11.15 tåget för att hinna, går så sjukt dåliga tider. Efter skolan drog jag med Marina till Södertälje för att kolla praktikplats, hann bara kolla upp 2 för att vi inte hade mer tid. Ska dock återringa MQ imorn för att prata med chefen där, hoppas på det bästa. Så svårt att hitta någon rolig praktikplats nu eftersom skolan bestämde så sent att detta skulle ske och passa in med schemat. Riktigt dåligt av skolan tycker jag. Godnatt 

DAVID SUNDGREN:
matti:

söt

2011-01-25, 19:40:03

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0