BESLUTSSAMHETSÅNGEST & AGGRESSIONSPROBLEM


Tycker sånt här är himlans jobbigt, att behöva bestämma vad man ska ha på sig i skolan. Skulle va skönt om man kunde ha samma sköna kläder varje dag. Jag har märkt att jag lider av beslutssamhetsångest eftersom jag oftast inte kan bestämma mig för något, speciellt klädmässigt så att säga. Hatar att tågen går piss också så att man måste stressa oftast. Det förvärrar ju bara saken ännu mera. Gillar att planera, att ha allt färdigt långt innan är det bästa. Att bara behöva vänta in allting då är toppen. Och när jag blir lite spontan som idag och tänkte åka till Pontus och sova där och det inte går, så får jag seriöst damp hemma. Ni som känner mig kan veta vreden jag kan få. Jag+stolar+fönster går inte ihop. Ni som inte känner mig och vill veta vad jag menade med det där är att jag fick ett aggressionsfall förut och kastade in en stol genom ett fönster hemma. Låter som jag lider av aggressionsproblem också men det kan jag säga till er att jag faktiskt inte gör. Jag vill bara att det ska bli som jag vill.


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0