Vårt dilemma är att vi hatar förändringar, samtidigt som vi älskar dem. Det vi vill är att saker och ting ska förbli som de är fast mycket bättre

Idag jobbade jag inte så har städat lite hemma som vanligt, badade för andra gången i badkaret sedan vi bytte det för flera år sedan, i min ensamhet med tända ljus och klassisk musik från P2. Underbar kanal. Låg i det stilla, rykande varma vattnet och lyssnade på musik från 40talet och unnade mig en stund, innan jag klev upp och lagade mat till mina närvarande här hemma. Efter maten tog jag initiativet och tog med Tobias ut på en löptur på några kilometer, man blir ganska sugen på det nu när man gått ner ett par kilo. Nu ligger jag i sängen och ska sova och invänta en dag som aldrig någonsin funnits i världshistorien, nämligen: imorgon. Och imorgon jobbar jag troligtvis inte heller, så ska in till Södertälje och möta upp C och ta en fika någonstans och bara prata ut. Minns knappt sist jag träffade henne.


DAVID SUNDGREN:
Tilda:

Hej David jag saknar dig!

2011-12-14, 23:49:45

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0