PAPA'S GOT A BRAND NEW BAG


då är det redan torsdag och den här veckan har gått riktigt fort.
idag var vi ute med klassen på naturgrej för att inspektera mossor och marken. jätteintressant.
och cool som man var plockade man med sig ett par stövlar haha.
matte nationella gick betydligt mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå och jag förväntade mig lite mer mattetal.
dock har vi också dataprov imorn, så jävla tråkigt. i excel också, ännu värre.
idag efter skolan hoppade jag, linn och martin av vid hamnen och tänkte chilla lite i solen. men det blev lek på lekplatsen istället. fortet på lekplatsen tog vi över från småbarn för de tog våran gunga. dum unge. vid närmare tanke kan jag förstå hur en tant tittade frågandes på oss och tänkte om inte vi var för stora för att leka där.
och t-shirten och solbrillorna fick jag av en nära vän vid namn antonia som hon köpt till mig när hon var i london för några dagar sen. puss

DAVID SUNDGREN:
david:

älskar t-shirten!

2009-12-22, 19:40:02
Besök min blogg: http://davidnehme.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0