fucking with our clothes on


lovet är slut, första dagen i skolan och jag hade en bokrecensionsredovisning på svenskan som jag gjorde.
sen fick jag 67 eller 67,5 poäng på engelskaprovet som vi hade förut, så hade något poäng från mvg men fick det ändå tyckte jag per sa. så en mindre sak att göra den här veckan, vet inte vad jag ska göra i helgen, vad ska ni göra? antar att ni gör något roligare.
har inget mer att säga nu, så slänger in lite skön musik;

The Secret Handshake- I Wish
Chikinki- Fuck with our clothes on
Steve Aoki- Bloc party helikopter remix
-When did your heart go missing
MGMT- Electric Feel
Nevershoutnever- Lovers love liars lie
The Cribs- Martell
M.I.A- Boyz

Metro Station- Control (weird science remix)
Snow Patrol- You're all I have

KÄRLEK & RESPEKT

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0