Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar

På juldagen åkte jag och Angelica, Lina och Sofia upp till en vän i Kungsholmen och förade. Efter ett tag började vi bege oss ner till bussen in till stan och åt lite mat på McDonalds innan vi skulle ut haha. Det var sjuka köer till alla ställen så vi splittrades. Jag och Angelica förade lite mer på Oxid, vidare till Sturehof där det var segt så vi mötte upp Angelicas förra arbetskollega som skjutsade runt oss till olika barer, träffade på Nemo, Paow och BB Christian! Behövde inte betala inträde någonstans och blev bjuda på drinkar och shottar så vi spårade tillslut. Helt sjukt kul hade vi! Kom hem innanför dörren vid halv 8 på morgonen och var helt slut. Pontus sprang till mig från en annan innan hans buss gick 5 min senare så hann bara krama om honom, enda jag har fått träffa honom på vet inte hur länge. Vaknade vid 3 på eftermiddagen så hela dagen blev upp och ner.

Jag och Angelica, finns ingen bättre!

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0