Att älska och att älskas är att känna solen från bägge håll

Idag mötte jag upp Cassandra i Södertälje och fikade och åt mat. Alltför längesedan vi träffades och vi har alltid så mycket att prata om! Nästa gång blir nog hemma hos henne eller en övernattning tillsammans i Strömsholm. Efter en stunds mysande på café tratten bestämde vi oss för att gå runt lite i affärerna och titta runt lite. Jag fick med mig hem en fin klocka att ha på väggen i mitt rum och Cassandra lite behövligt krimskrams. Vi satte oss ner på biblioteket och fortsatte prata tills de stängde. För att sedan sitta och prata på ett annat ställe, nästan till stängningstid där också. Sedan tog vi bussarna ifrån varandra och jag fick ytterligare med mig hem en sprängande huvudvärk plus illamående. Så min fredagskväll har spenderats med alvedon, sängen, satc och en päronisglass och kommer avslutas strax med lite sömn. Godnatt


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0