Those who are heartless once cared too much

Promenerade längs parken vid Taxinge slott idag med Angelica, så fint där. Det var varmt ute och mulet, kände på mig att regnet skulle komma så strax efter vi kom hem började det ösregna. Låg inne i sängen ett par timmar och väntade ut regnet som piskade mot fönstren samt på Koffe som skulle hem från skolan. Han var och bytte sina fälgar till sin bil och vi hade planerat att åka till Moraberg innan Angelicas träning. Så när Koffe kom hem hade vi ungefär en timma på oss innan träningen, och vi hann. Södertälje från Taxinge på 10 min, körde då hiskeligt fort. Dock var det inte jag som körde så. Handlade lite på Ica maxi innan hemfärd tillbaka till Koffe och äta mat, kolla film och försöka sova. Dock går det inte så bra för mig eftersom jag ligger och tänker tillbaka på fina minnen från förra året, som inte går att göra något åt förutom att sakna.

Inom kort blir det flytt, längtar efter nya platser!


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0