CHAMPAGNE IS JUST A DRINK THAT TASTES BETTER WHEN SHARED AMONG FRIENDS

 

I lördags när Mathilda drog till jobbet på kvällen kom Sophie Amanda och Evelina upp till mig för att vi skulle sitta på nattcafét Café 60. Så vi satt där i ett par timmar tills de skulle hemåt med halv 1 pendeln hem, så ringde Fredrick mig som satt i taxi och bad mig gå till hötorget så plockade han upp mig där så åkte vi till Kungsholmen på någon förfest med massa människor. Hann knappt komma in och dricka upp innan vi skulle iväg med taxin igen. Väntade sedan på Mathilda tills hon slutade så skulle vi på efterfest, men det gick inga tåg eller bussar dit vid 4-5 så vi drog hem och sov. Råkade bli lite för länge så fick skynda oss iväg på kurs och hemåt.


DAVID SUNDGREN:
danne:

cafe 60 e as grymt bra!

2011-04-06, 22:52:00
Besök min blogg: http://danielnyback.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0