EMPTINESS ISN'T LONELINESS, IT'S THE MISSING OF YOU

I fredags åkte jag till Hölö på kvällen, kollade på 2 filmer. Skulle sova kvar, ändrade mig, fick 4 jobbiga jävlar efter mig som gömde min jacka, fick leta i en kvart så klockan blev kvart i 3. Lackade ur och drog. Var hemma runt halv 4 på natten och gick in på datan en stund, gick och la mig runt halv 5 kanske det var och sov till 11 på morgonen. På kvällen drog jag ut till The Strip, första gången jag var där och det var sådär. Bra musik men jobbigt att alla ska puttas konstant på dansgolvet från man kom till man drog hemåt. På söndagen blev det kebabrulle som fyllekäk runt lunch, hem till Sofia och sola, tillbaka till centrum och köpte glass och saft, tillbaka hem och sola. Och senare tillbaka på kvällen för att köpa godis och titta på sista avsnittet på Solsidan.

DAVID SUNDGREN:
jag är cassandra:

sv: det är faktiskt en haklapp!

2011-03-23, 18:53:10
Besök min blogg: http://cassandrankarskiold.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0