TO LEARN, READ. TO KNOW, WRITE. TO MASTER, TEACH

Igår tog jag bussen in till Södertälje och kollade på en manifestation de höll för de drabbade i Norge. De delade ut rosor till publiken och sångblad så att man kunde sjunga med om man ville. De höll en tyst minut och mitt i allt skulle Sophie, på bilden, helt plötsligt börja skratta så jag fick hålla mig. Inget elakt men det var för att dom filmade och hon inte kunde hålla sig haha! ;) Efter det gick vi och satte oss på Café Milano och fikade innan vi åkte hem med 9 bussen och satt ute på min Bodega med filtar och te en stund. Sen kom Amanda och då tog vi sista tåget hem till min mor i Eskilstuna så nu sitter jag här idag och vi har nyss gått upp och ska baka äppelpaj och gå ner på stan och kolla lite.


DAVID SUNDGREN:
elly:

Grym bild Davido!

2011-08-07, 15:14:09
Besök min blogg: http://baraibland.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0