EVERY STORY HAS AN END BUT IN LIFE EVERY END IS A NEW BEGINNING



Då är det måndag och jag ligger hemma i soffan, tittar på national geographic på tv och myser i soffan med chokladrutor och varm oboy. I fredags var jag med Pontus och i lördags ute på krogen med massor. Inte den bästa kvällen när det var tomt på folk där och extra plus i kanten att jag halkade ner för en trappa utanför en annan krog. Jag hade händerna i fickorna och kunde inte ta emot mig olyckligtvis. Har fortfarande ont på några ställen i ryggen och har svårt att stödja min högra armbåge på bord etc haha.  

DAVID SUNDGREN:
elinnnn:

hahaha handikappad

2011-01-18, 19:07:42
Besök min blogg: http://elinisthebest.blogspot.com

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0