WHO ARE WE TO PLAY WITH HEARTS AND THROW AWAY IT ALL?

Idag är det söndag och i helgen har jag legat hemma för det mesta, jag mår bättre i magen men känner mig fortfarande lite spänd. Kan kanske vara att jag blivit laktosintolerant eftersom jag fick ont i magen när jag drack mjölk imorse? Iallafall igår skjutsade jag några till Taxinge snäll som jag är, sen drog jag till Elin. Dom förfestade och hade kul medans jag drack samarin och åt min activia. Jag blev stannad av polisen igen och fick blåsa på vägen dit. Då ringde Pontus mig och frågade om jag kunde hämta honom, så jag åkte till Strömsholm för att hämta Pontus, sjukt långt dit, blev en liten roadtrip. Sen åkte vi raka vägen hem till mig, drog på en film och sov. 


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0