SÄNGLIGGANDES I SMÄRTOR

Just nu ligger jag i min lillebrors säng och bloggar genom min telefon med världens magknip, halvsvettas och kollar på keeping up with the kardashians. Tog 7 tåget imorse till skolan men direkt när jag klev av tåget fick jag magknip, tänkte att det skulle gå över men det gjorde det inte, fick smärtstillande av skolan men det hjälpte inte så dom skickade hem mig. Tog 9tåget hem och mamma hämtade mig på stationen och skjutsade hem mig för kunde knappt gå upprätt. Somnade direkt när jag kom hem och sov till halv 4. Har fortfarande magknip, känner mig febrig och mår illa då och då. Känns som att jag måste springa till badrummet och spy. Kan möjligtvis vara magsjuka eller så kan det vara min blindtarm eftersom det gör så sjukt ont ibland, smärtan kommer och går. Troligtvis stannar jag hemma från skolan imorn. Men nu ska jag fortsätta titta på tv och värma min mage med en värmekudde.

DAVID SUNDGREN:
den där ryssen:

krya på dig david!

2011-02-03, 22:00:14
Besök min blogg: http://egorsamarin.se

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0