LOVE IS FRAGILE, AND WE'RE NOT ALWAYS THE BEST CARETAKERS. WE JUST SMILE THROUGH AND DO THE BEST WE CAN AND HOPES THIS FRAGILE THING COULD SURVIVE, AGAINST ALL ODDS

Minns inte ett skit av vad jag gjorde på lovet ända fram till onsdagen när jag och massa andra drog på kryssning. Det är helt svart, CRS:en slår till igen. Som sagt har jag ett riktigt kasst minne nuförtiden. Kryssningen var grymt kul, kändes skumt att kunna köpa dricka på båten. Bara att ta en kundkorg inne på taxfreen och lägga ner lite dricka man ville ha, köpte ett sexpack gin, rosévin och lite annat gott. Behövde inte visa leg heller så det var sjysst. Dock var hytten klaustrofobiskt liten och badrummet var sjukt. Jag hade ju förväntat mig ett rum som var större än mitt eget sovrum, men det var det knappt. Vart mycket tjat om min rullväska också, bara för de andra skulle bära stora hockeyväskor och jag slapp ryggskott. Juste ELIN och PONTUS

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0