If I love you this much, and I'm not the one for you, then the one for you will be everything I am; and everything I'm not

Har haft riktigt sköna dagar och sommarkvällar den här sommaren, ätit god mat och umgåtts med mina favoriter hela tiden, så ofta det bara gått ungefär. Men sommaren är inte slut än heller! Min första tanke igår innan jag somnade var att jag skulle gå upp tidigt nu på morgonarna så jag har lite mer tid att planera mina dagar, och kanske göra ett litet schema som hemmafru nu när man inte har något jobb och är studentbarn. Men så blev det inte. Min lilla stackars oerhört trasiga iphone dog under natten och ville inte väcka mig när jag ville. Dock vaknade jag bara någon timma efter önskad väckningstid så det var lugnt. Det finns så mycket måsten idag också. Jag har aldrig tillfört mig till dessa måsten förrän nu, jag måste börja, för jag har nyligen förstått varför. Även om jag kanske inte visar det.
Vi måste prata ut om detta. Jag måste också berätta att mitt seriösa bloggande kommer snart tillbaka kanske.



DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0