18 GOING ON 19

Jag fyllde 19 förra helgen ungefär, den 2 april. Släkten kom och så med presenter. Bjöd mina vänner på middag som kom senare, det var mysigt och gott. Fick roliga presenter, det uppskattades. Men har tröttnat på att fylla år och få presenter, det är klart att det är kul, men jag är som mina föräldrar. Spelar ingen roll vad man får längre, utan det är tanken som räknas. Har ju typ allt.. nästan. Drog upp till stan och in på Victoria, träffade Sean banan och Nicky sthlm, jag och Elin tyckte inte det var speciellt roligt där inne så vi drog ut efter någon timma och åt på Max. Sen blev det nattbussen hem som gick sönder eller något halvvägs ute i ingenstans så där fick alla kliva av och ta nästa buss. Tog taxi från Södertälje hem till mig och var hemma runt 6 och åt lite innan Elin och Amanda drog hem till henne och sov och Pontus sov kvar med mig.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0