knocked up




på bilden är det tre jättefina paddor, och en glad jytte

då är det redan lördag och idag har jag vaknat upp med öroninflammation och en riktig dunderförkylning. det är som en tsunami i näsan, som fanny sa. igår var jag på chillkrök hos elin med lite roliga och lite mindre roliga människor. dock var allting helt okej men segt för mig eftersom jag inte drack någonting. jag gick därifrån runt halv 2 men innan jag var hemma gick jag till boman och träffade henne och milica. kom väl hemt runt halv 3 på natten. galet sent tycker jag.

DAVID SUNDGREN:
JYTTE:

Det var en trevlig kväll tycker jag! :D

2009-06-14, 18:07:38
Besök min blogg: http://jytte.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0