reach the top, but you still have to learn how to keep it








då är det sista måndagen innan sommarlovet börjar, ska bli galet skönt och längtar som fan. är så trött på skolan just nu. jag har ju dock bara 2 prov och några sena inlämningar kvar att göra innan jag är klar med allt. tror jag kommer få gå sommarskola i matten, tackar min lärare tacktack. och det känns inte direkt som man tar sommarlov heller, det känns mer typ som man tar sportlov eller något. känns inte direkt sommar för mig. den här helgen har jag varit på en chillkväll, ätit ute och varit ute för det mesta. tycker jag iallafall. haha. och idag efter skolan drog jag in med sofia till södertälje och kom hem med två tshirtar. träffade också ida, elin och nille. sen har ju också boman kommit hem från cypern idag. hoppas hon är blek:) marina har blivit ett kryckmongo och får åka hiss i skolan för hon har gjort illa sin fot.

DAVID SUNDGREN:
Anonym:

i tredje bilden ligger jag inbakad, mums

2009-06-11, 23:40:27
idda XD:

vad kul du har haft XD hoppas det går bra med inlämmningarna

2009-06-12, 14:29:22
Anonym:

coool kille:P

2009-06-12, 15:42:13

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0