kallar folket tjing tjong hoes





syskonen. haha gammal bild på mig och fanny .

idag är det onsdag och idag var det sista dagen i skolan med vanliga lektioner. helt galet vad fort det har gått, märker att jag tjatat som fan de här med att sluta 1an haha. sista lektionen rensade vi våra skåp och plockade ut allting. mycket papper blev det i kassen. seg dag också. pissväder. imorgon är de typ klassens dag eller något, min klass ska iallafall till våran lärare. vi ska typ spela kubb och chilla, äta fika och sånt. sen på fredag är det avslutning men vet ej om jag ska dit. ingen ska typ dit och vi får inte våra betyg utan dom blir hemskickade så känns lite onödigt att dra dit då.


DAVID SUNDGREN:
nettan'grääs:

Ta sommarlov haha! (y)

2009-06-10, 22:16:27
Besök min blogg: http://ngraas.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0