tapeten luktar ROEK

idag har skolan gått fort, och sen har jag suttit vid datan i 24 år och haft tråkigt. men snart ska jag gå ut och och gå med linnea.och helgen blir väl lika förväntansfullt tråkig som den alltid brukar bli, fastän man längtar efter den. det händer ju fan ingenting längre, förut kunde man gå utanför dörren och träffa tjugo miljarder människor men inte nu längre. nu träffar man bara något katt eller något annat.
nu idag fortsätter jag på inlägget, iaf. jag och linnea gick ute i 3 timmar och bara pratade, gick runt nykvarn och lite så. besökte stället där hon krockade med bilen och det ligger fortfarande delar från hennes bil! najs.
snackade massa  om alla människor vi känner.
men men nu ska jag snart till skolan och dra på en lektion sen hem. lite onödigt med har ändå inget annat för mig och förlorar inga pengar på det. plus att det är faktiskt roligt i skolan.


be cool, stay in school

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0