känns som allt jag gör är bara repetition



var precis ute och gick med elin, kallt som fan, har inte fått tillbaka min jacka från kemtvätten än så måste gå i tröja..
inte skönt alls.
är så jävla trött nu för tiden, vet inte vad som hänt, l
yssnar just nu på veronica maggio haha.
hon har fan rätt skön röst faktiskt.
imorn äre skola, 2 lektioner.. sen äre fan lov, rätt skönt. haha
annars har veckan varit lugn, men seg dock.
får väl se vad som händer då, har inget planerat och inget kommer säkert att hända, yey. älska att bo här!
jaja.. en sak ska jag iaf göra, ska hem till marina med massor och laga fattiga riddare? ingen aning om vad det är menmen, blir väl gott.
några sköna låtar;

mange schmidt- inget att förlora
the killers- human
timbaland ft. t-pain- say
wynter gordon- feel it
veronica maggio- gammal sång
akon- beautiful
chris brown ft. keri hilson- superhuman
coldplay ft. jay-z- lost remix
t.i ft. justin timberlake- dead and gone
lupe fiasco- superstar
r.i.o- shine on
britney spears ft. erick right- womanizer
neyo ft. shonie- miss independent remix


lördagkväll sitter ensam på en öde perrong
nynnar samma sång
minus sju
röker fyra cigaretter i rad inget gör mig glad
det är bara repetition repetition repetiton

pusspuss hare hej


DAVID SUNDGREN:
Emma:

hahah okej, va duktig du var på att chansa då!

och förresten, har du bett om lov för att använda HARE HEJ?

2008-10-23, 21:18:26
Besök min blogg: http://emfo.blogg.se/
Anonym:

eeeehhh ja, svenska medborgare som jag, (ej du) får använda slang från övriga privatpersoner i bruk av egen vinning.

2008-10-23, 21:49:33
davidsundgren:

**

2008-10-23, 21:49:47
Marina:

haha fett att vi ska:D:D:D

2008-10-23, 22:26:54
Besök min blogg: http://marinaelm.blogg.se/
Emma:

Du kunde väl ha sagt... Nej, förlåt Emma.

2008-10-24, 17:27:04
Besök min blogg: http://emfo.blogg.se/
Erik:

Gah, Lost Remix är så bra! Cravings.

2008-10-25, 00:04:47
davidsundgren:

emma: Nej, förlåt Emma. ska aldrig hända igen! pusspuss bomullstuss.



erik: ahvet ;)

2008-10-25, 00:10:58

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0