Some people are like clouds. When they disappear, it's a brighter day

Det har varit mycket tankar och känslor som flugit runt i mitt huvud och hjärta som sågspån den senaste tiden och jag verkar äntligen ha förstått innebörden och fått se verkligheten jag inte ville tro och se på från mina närmsta vänner som alltid funnits där för mig i alla dessa år sedan vi var små, och känslor och riktiga bråk inte existerade i våra hjärnor, och hjärtat endast pumpade blod som den är till för. Dagarna har varit som sagt upp och ner, men nu känns det som att det är påväg endast uppåt i brådskande höjd, och jag känner mig verkligen lycklig. Tack mina bästa närmsta vänner för att ni finns! Veckan har annars varit på topp och i torsdags åkte jag till en vän jag inte träffat sen i somras i Farsta strand och drack som aldrig förr, och vi fyra hade så grymt kul med alla lekar och spel, har aldrig druckit så mycket på så få personer haha! Pratade med Cimon innan vi blev helt borta och mer ska vi inte prata om den kvällen, sjukt kul! Vaknade upp och mådde sådär dagen efter, trodde jag skulle vara körd men det gick bra. Kom hem till sängen runt 3 på eftermiddagen och dog nästan bokstavligen. Idag har jag firat pappa halva dagen och sedan promenerat och klarat ut saker i mitt liv med Elin, såg på film med henne och Ida innan jag drog till Camilla och hade vinkväll med mamma och några fina människor och skrattade konstant åt allting. Träffade Sandra på vägen hem och pratade med henne en stund och nu ligger jag i sängen. Ska upp tidigt imorgon och titta på min lillebrors hockeymatch i axa så nu blir det att sova. Natti


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0