If you never chase your dreams, you'll never catch them

Lite bilder från mina dagar hos Ida i Eskilstuna, träffade mina gamla klasspolare som jag inte träffat sedan vi tog studenten och långt innan det med Martin. Jag verkligen älskar att allting är precis lika som det var då och att jag alltid haft så grymt rolig med dem och skrattar konstant, deras humor och min är verkligen en perfekt kombination!
Tog tåget dit i måndags, gick runt på stan med Ida medan vi väntade på andra Ida som kom med nästa tåg, handlade vin på vägen till Ida och lagade mat tillsammans. Vi började dricka runt 4 på eftermiddagen och fortsatte ända till 5 på morgonen och la oss vid 6. Martin kom runt 12 på kvällen och timmarna gick så otroligt fort, speciellt med dom människorna! Somnade trångt och obekvämt i soffan med Martin efter mycket vridande och vändande och sov fram till lunch. Halvdöda släpade vi ner oss på stan och försökte bestämma oss vart vi skulle äta. Blev en supergod oxfiléspettlunch på Papas Tapas! Drog oss efter tillbaka till Idas sjukt fina lägenhet på söder och tog det lugnt, mötte upp Martin senare som hade dragit hem för att duscha lite snabbt. Carro kom också, lagade wok, tittade film och sen följde jag med Martin hem och sov över där med honom. Vaknade runt lunch på onsdagen och vi drog oss ner mot stan för att ta en kaffe och piggna till lite och möta upp Ida. Kikade runt lite, ringde Viktor F för att ses lite snabbt men blev lite komplikationer med tider så fick bli en annan dag. Tog lite lugnt med Ida och Sofie hos henne sista dagen och sov gott i sängen. Långt inlägg men gjorde så sjukt mycket så inlägget skulle bli en bok lång om dom här dagarna och orkar inte mobilblogga mer. Godnatt


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0