Be so happy that when others look at you they become happy too

Då är det söndag och hela den här helgen har bestått av vin, vin och lite mer vin. Har varit ensam hemma i helgen och i fredags hade jag över några vänner, rökte vattenpipa, pratade och hade det mysigt, åkte sedan hem till Koffe på natten och sov där. När vi vaknade upp åt vi lite frukost och gick ut och tvättade deras bilar och tog det lugnt efter i solen innan vi åt middag och drack lite. Fixade till oss och åkte till Long Valley Ranch och firade Filippa som fyller 18. Grymt rolig kväll och alltid så kul att träffa nya människor. Låg och myste i sängen med några till klockan slog 5 och då slocknade jag helt efter en box vin som verkar innehålla både sömnmedel och heroin haha. Sov till 1 innan jag och Kristoffer blev hämtade hem och åt tacos, la oss i sängen och tittade på den nakna pistolen, så kul! Sen åkte jag hem, drog till solariet, gick med Sofie och Gabriella till Ica och handlade lite bakismat innan jag halvt däckade i min säng med vänner på teven. Imorgon ska jag med tåget till Eskilstuna, träffa några gamla klasskompisar och fika, shoppa, dricka vin m.m. God helg!


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0