Most days of the year are unremarkable. They begin and they end with no lasting memory made in between. Most days have no impact on the course of a life

Efter att ha sett världens bästa film, 500 days of summer, fick jag en känsla av både lycka och sorg, jag vill samtidigt vara lyckligt kär, men också vara ledsen över ett dåligt förhållande. Ligga i sängen, dricka Jack Daniels, röka cigg efter cigg och tänka över hur livet egentligen är, är livet en lek? Händer allting av en orsak? Ska man tro på ödet och att allting har en mening? Det är sjukt hur dåligt man kan må på grund av en person, att en person kan rasa hela ens värld, men också hur lycklig en person kan få en att känna sig. 
What always happens, life. 

DAVID SUNDGREN:
tilda:

Kom upp till mig nån dag! Så kör vi parkhäng med en låda rose och jordgubbar!!!

2012-06-27, 01:05:48
Besök min blogg: http://blogg.veckorevyn.com/tooldas
Isabelle :

Hej David, ses snart?????

2012-07-24, 10:31:48

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0