If you're brave enough to say "good bye", life will reward you with a new "hello"

Häromdagen åkte jag, Elin, min lillebror och hans vänner upp tidigt till Gröna lund. Kom dit så pass tidigt att vi hann springa runt och åka allt utan att behöva stå i kö. Hade perfekt väder, bra sällskap och allting flöt på bra! Var där hela dagen innan jag och Elin gav upp och lät barnen vara kvar på Grönan och vi satte oss i solen vid båtklubben på Djurgården. Kom hem runt 8 och åt på Rhodos med Elin, Jonathan och Ida. Vid 10 hade jag inga krafter kvar i kroppen och däckade direkt i sängen.


DAVID SUNDGREN:
Elin :

Fan vad man såg smal ut i spegeln :( ska köpa en sån

2012-07-17, 14:38:51

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0