Wanna know who your real friends are? Fuck up & see who's still there

Hade en grym födelsedag i måndags med mina vänner och släkt, åt ute på kvällen, drack och hade sjukt roligt! Planerade in massa dagar med drickande så i helgen blir det ut i stan och fira!
Igår åkte jag upp till stan för att gå runt och kolla lite med Angelica tills hon började jobbet, Mathilda gjorde oss sällskap så vi satte oss på Moda och tog ett glas vin i solen, sen ringde Linda mig och så begav vi oss till Snaps på medis och satt i solen och drack öl där. Mycket trevligt och Cimon gjorde sällskap en stund senare, han är så skön. Sen blev det för kallt för att sitta ute så vi begav oss hem till Linda i hägerstensåsen till deras enorma lägenhet. Chillade, lagade mat och så ringde Viktor F mig och frågade om jag ville komma till Paow och kolla film med dom och Daniel P, men var lite krångligt med väg så Viktor kom ensam och mötte upp mig vid Slussen så fikade vi och snackade till 11 innan jag åkte hem. Hade en grym dag! Idag ska jag vara med Kristoffer och dricka lite vin i solen!


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0