VI KÄNNER FÖR MYCKET

Var förut för några dagar sen på Axa och kollade SSK-Malmö, har inte varit där på vet inte hur länge och det var trevligt. Innan de byggde om till Axa så var det Scaniarinken som det hette då, och där tränade jag friidrott, 6, snart 7 år sedan. Sjukt hur fort det går. Åkte in med pappa, Tobias och farfar. Träffade Sophie som jobbade där i en liten kiosk och hon bjöd på kaffe och popcorn.. Mitt kaffeberoende är för tillfället ganska högt, dricker det varje morgon, dag, kväll för annars kommer jag inte igång, starkt ska det vara. Efter matchen gick vi till shoppen, farfar köpte lite saker och Tobias ville ha autografer så fick vänta en liten stund. Då passade jag på att kolla in bilarna som stod därinne medans.  Sen var det hemfärd.

image description

image description


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0