THE LIGHTS IN THE CITY, MAKES IT TOO HARD FOR SLEEPING

Förra helgen eller om det var helgen innan det så blev jag bjöd Fredrick hem mig på mat och dricka på hans takterass, det var mysigt och kom så grymt mycket folk tillslut och jag kan helt ärligt säga att jag aldrig haft sådan blackout. Dagen efter mindes jag verkligen ingenting, jag mindes inte att jag hade träffat Elin och Amanda, att jag hade sparkat på en dörr och skrikit. Fumlat runt på gatan och tappat mobilen ett antal gånger och blivit utslängd från klubben, var helt plötsligt i gamla stan och hade inte den blekaste hur jag kom dit. Och när jag ringde Kevin och frågade om vägen tillbaka till Fredrick var det tydligen en gammal man som ville att jag skulle komma med på ett "afterparty" med honom. Dock kommer jag ihåg att han höll om min hand skithårt så det gjorde ont. Men Kevin skrek i telefon att jag skulle gå därifrån så jag gjorde det. Men jag minns att Linda och hennes syster kom och var med mig hos Fredrick långt in på kvällen! Fan det slog bara till så var jag borta, men det var skitkul ändå.

Lite olika bilder jag inte minns att jag tog som jag såg morgonen efter som ett litet smakprov från min exklusiva kväll.
Brudarna till vänster i taxin minns jag inte ens vad dom hette, typ Kajsa och Anna hade jag för mig.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0