IT'S TRUE WE DON'T KNOW WHAT WE'VE GOT UNTIL IT'S GONE, BUT WE DON'T KNOW WHAT WE'VE BEEN MISSING UNTIL IT ARRIVES

I torsdags efter jag varit i skolan för första gången på ett tag nu när jag jobbar istället så drog jag och Linda ner till Rogges och fikade i solen. Satt där tills det blev mulet och kallt, då gick vi in och kollade lite kläder. När vi kom ut igen var det soligt och varmt. Vädret är så konstigt nu, som på fredagen när det var UFmässa på min skola. På morgonen var det soligt, sen blev det mulet och började snöa. En halvtimme senare var det molnfritt och soligt. Mässan var stört tråkig, skönt att man drog efter ett tag och slapp halva dagen! På fredagskvällen drog jag ut till Taxinge och kollade på en skräckfilm men däckade redan i början av den, men den var tydligen sämst så missade inget, sen åkte jag hem och gick på en nattpromenad med Angelica. Kom hem sent och däckade en gång till.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0