I WOULD GIVE UP EVERYTHING FOR ONE MOMENT WITH YOU, FOR ONE MOMENT IS BETTER THAN A LIFE TIME OF NEVER KNOWING YOU

Kvällen spenderades hemma hos Marina där vi gjorde klart samhällsfrågorna vi hade i läxa och åt kladdkaka med grädde och cola! Och imorgon har vi prov i samhälle, men vi två lyckades glömma båda våra böcker i skolan och eftersom ingen av oss kan någonting om det där, så antar jag att vi lyckas pricka in ett grymt slutbetyg i det ämnet eftersom jag bara går i skolan imorn och sedan har praktik i 10 veckor och har bara en vecka kvar i skolan innan studenten. Efter studerandet drog jag till Sofia där jag badade jacuzzi innan klockan blev för mycket.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0