A GOAL WITHOUT A PLAN IS JUST A DREAM


Mitt självkära ego fick vara med på varje bild på detta inlägg, annars för att jag var med på minst 150 av dom som blev tagna den kvällen haha. Så grymt tråkigt att jag börjar skolan igår, när alla andra har på lov. Ångrar att jag valde skola i ett annat län, skulle valt i Stockholm istället! Eftersom jag inte umgås direkt med någon som har lov samtidigt som mig i det länet. Tror att alla från Nykvarn ångrar sig att de valde Thomas, eftersom det är en sån dålig och oseriös skola. Lärare blir mobbade, sjukanmäler sig och stannar hemma eftersom dom inte orkar med eleverna. Woho. Nej men nu ska jag inte vara så negativ. Finns ju en liten mängd positivitet så att säga.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0