JAG VAR FULL TVÅ ÅR I RAD. 2010 GOING ON 2011


På nyår hade jag middag hemma hos mig med härliga människor, gjorde mat och efterätt och förade lite. Sen tog vi bussen till Södertälje där vi firade tolvslaget med massa andra människor jag aldrig träffat på, men dom var sköna. Pontus lyckades också ramla och slå ett jack i pannan med hjälp av sin mobil så han fick tejpa. Det blev massa shottar, mycket pussar och gos innan vi drog vidare till huddinge. Där åt vi fyllemat och skrattade åt pyttesmå glas haha. Sen runt 7, 8 på morgonen blev vi trötta och somnade. Upp tidigt på morgonen efter 3 timmars sömn och åkte hemåt. Pontus följde med mig hem, fixade allt från gårdagen sen åkte vi hem till han och tog det lugnt.


DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0