I WISH YOU WERE HERE, BUT YOU'RE THERE AND THERE DOESN'T KNOW HOW LUCKY, IT IS

Läste i Kissies blogg och fick syn på dessa brunpiller hon åt, så kom jag på att jag själv har exakt dom pillrerna hemma som jag inte ätit än. Och eftersom att jag är så groteskt blek just nu så får jag ge dem en chans och se om man blir lite brunare av dessa piller! Jag fick vända sista bilden eftersom cameroid var spegelvänt om ni undrade varför texten i hörnet såg lite konstig ut. Jag kommer säkert bli lika "brun" som hon är på bilden till höger.
 

DAVID SUNDGREN:
Cass':

men åh finns det såna också? din lilla kissiewannabe

2011-01-25, 20:36:16
Besök min blogg: http://cassandrankarskiold.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0