Utkast: Feb. 5, 2011

Imorse vaknade jag av mig själv klockan 8, sjukt tidigt. Men måste bero på att jag fått så mycket sömn dom senaste dagarna, har gått och lagt mig jättetidigt osv.  Var nyss ute med Carolina på en morgonpromenad, det var skönt att komma ut lite och röra på mig när jag varit inne flera dagar irad typ. Sen kom Ida till mig så kollade vi på The house bunny innan hon drog iväg på bio. Då drog jag ut och promenerade med Elin och köpte mig ett par Activia på vägen hem. Just nu ligger jag i soffan och känner värmen från braskaminen och tittar på Polisskolan 6, och snart börjar Shrek 3 som är så sjukt bra.
En tom tågstation jag väntade på förut när jag skulle hem i onsdags. Ska bli så skönt sen när jag slipper åka till Strängnäs mer, vill bara ta studenten och börja jobba nu!!

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0