Varje riktig vän är en glimt av Gud

Uppdatering för käre Cass! Igår städade jag hemma, drack mitt älskade kaffe och tog det lugnt, innan jag åkte till Viksberg och hämtade upp pappa när han slutade jobbet så drog vi till Skärholmen och inhandlade massor av julklappar. Sprang in på Ikea, chilli och massor av affärer och köpte saker. Jag köpte Redken wool shake 08 för 270 kr som jag hört ska vara mycket bra! På Ikea hittade jag en sjukt snygg garderob med skjutdörrar som man drar åt sidorna i svart glas ungefär, som vi ska måtta och så, så vi kan bygga om min inbyggda garderob, can't wait! Senare idag ska jag träffa min favoritkusin från Norrland som är här nere över julen och imorgon kommer lönen så då ska jag åka iväg och shoppa. Wiho


DAVID SUNDGREN:
Cass:

Haha åh vilken liten julklapp till mig: uppdatering :D

2011-12-22, 22:11:50

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0