JAG BLIR ÄLDRE

Sitter i köket och ska sätta mig och skriva i och skicka iväg mina jobbpapper jag fick igår och jag kan inte säga att jag till 100% förstår vad mitt jobb innefattar. Jag kan inte heller säga att jag får det gjort eftersom jag fastnar på annat hela tiden, och att mitt microsoft word program inte vill fungera nu heller så jag kan skicka in papprerna, som ska in så fort som möjligt. Ska även på intervju för ett annat jobb på torsdag och mellan mina arbeten jag gjort idag har jag städat hemma som jag gjort varje dag. Jag har varit ganska grötig i huvudet ett par dagar nu, har massa saker i huvudet som tillsammans blir massa sågpån. Trots det har jag lyckats få det jag vill få gjort. Jag har fått något av en städmani, städa hela tiden, allting. Hela huset har fått sig ett lyft.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0